View Single Post
  #7  
Old 02-09-2008, 20:11
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Thanks voor de reacties... Nu ikke weer

De zonneband moet inderdaad hoger, dat was me niet opgevallen. Ik ben er zeker van dat ie oorspronkelijk juist zat, maar bij het afdeppen is hij dan waarschijnlijk verschoven. Het valt niet echt op maar op deze macrofoto wel... Allez, effe gaan aanpassen dus...

De smoke op de velgen is iets wat ik altijd doe bij bvb witte velgen. Ik had niet gedacht dat het een beter effect ging geven, maar nu de smoke erop zit, ben ik nog meer tevreden...

Enkele van de panellines zijn inderdaad dik, daar heb je gelijk. Met de macropics valt dat zeker op. De lines bij de bumper heb ik niet uitgekrast. Stom foutje want ik heb er niet bij stilgestaan.

Chef Rooster, hihi, misschien wel want heb net mijn "roosters" voor mijn lessen getypt en geprint. Drie schema's en veel schuif- en paswerk...

De afdekkapjes staan overigens prima. Er zitten geen pinnetjes meer op en volgens de referentiefoto's in de WIP zitten ze echt wel juist hoor...

Grtzzzz
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote