View Single Post
Old 26-08-2008, 21:58
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

De body heeft zijn laagjes wit gehad en was al voldoende uitgehard. Vandaag kon ik dus de weinig decals plaatsen.

Eerst even zoals het hoort de referentiefoto's erbij nemen, vergelijken met de planning en aan het werk. Tot plots... Jah, inderdaad, weer fouten in de bouwbeschrijving. Nogmaals goed de foto's bekeken en besloten om van daaruit verder te doen. Twee decals moesten aldus verdwijnen wegens gewoon niet aanwezig. Kijk maar, oftewel zoek de twee verschillen tussen eerste en laatste foto...

Bovendien zijn de decals niet in de juiste verhoudingen gemaakt. Die op de motorkap zijn eigenlijk te klein... Ik zou ze dus kunnen opnieuw maken, maar voorlopig laat ik het zo. Wegens de weinige referentiefoto's is het ook weinig waarschijnlijk dat veel mensen dit zouden weten. Tenzij dus degenen die hier meelezen...

Ten slotte merkte ik nog twee decalfouten op. Normaal gezien moet alles nu in orde zijn... Amai, van OOB of OOTB komt hier niet veel meer in huis he...

De pics:

Grtzzzz
Reply With Quote