Next up: de zeteltjes... Ze werden afgeplakt waar nodig leek en dan bewerkt met het bekende poeder. Daarna een laagje mat zwart. Vandaag kijk ik eens of er veel met de weatheringssetjes let gewerkt worden. Daarna zullen de gordeltjes volgen, vierpunts hier wegens de oudere toestand van de wagen. Ik zie ook dat ik hier geen pics van heb. Wordt vervolgd dus...
Gisteren ging de tijd dan in de body. Eerst de verbredingen aanpakken. Die waren verre van goed gelukt. Ieder stuk was te kort, dus met Milliput vulde ik dat aan. Enkele stukjes moesten ook uitgevlakt worden hiermee. De foto is niet bijster goed wegens te donker...
Maar dan, die luchtkapjes... Ze zijn helemaal anders dan die van de Subaru. Ze lopen schuin naar beneden toe. Effe de moed samen gepakt en hup...
Eerst afmeten waar ik moet snijden / boren...
Boren met kleine, fijne boortjes en dan bijsnijden met mijn cutter, schuren en vergelijken...
Materiaal klaarleggen om de kapjes te maken: secondenlijm, een reepje plastic card van 0,5 mm breed en 0,4 mm dik en de auto zelf off course.
Dat ziet er dan zo uit...
...