Quote:
Originally Posted by Pascal
Als bvb Jacky Ickx, Thierry Boutsen, Roland Bruynseraede of (of all names) Bas Leinders directeur van het circuit Zolder zou zijn ipv van één of andere manager die hier of daar wordt weggeplukt, weet ik zeker dat dit deuren opent.
|
100% mee eens, trouwens ook met de rest van je verhaal. Op dat gebied gaat men op Zandvoort nog even verder op de oude foute weg:
Quote:
Miljoenendeal! Nieuwe sponsor en directie Circuitpark Zandvoort
Met ingang van 15 augustus treedt Wilgenhaege Vermogensbeheer op als hoofdsponsor van Circuit Park Zandvoort en zal daarbij tevens zitting nemen in de directie van Circuit Park Zandvoort.
http://www.racexpress.be/index.php?n...ikel&nid=11941
|
Geweldig, een sponsor die ook even in de directie gaat zitten. Kan het nog fouter? Jawel, deze "sponsor" wil erg graag in de pers. Hij koopt zijn eigen zendtijd in bij de verschrikkelijke foute Harry Mens. Te triest voor woorden, deze move van CPZ.
Alvast bedankt voor alle reacties, het bevestigd alleen maar wat ik in mijn kop heb zitten. Dat het nivo van het management op diverse circuits (remember vrijkaarten First Race) bijzonder zwak te noemen is mag als een feit beschouwd worden.
Mijn idee is niet eens op de autosportfan toegespitst, die komen toch wel als de wedstrijden ok zijn. Het gaat om de grootste groep in onze samenleving die nu niet op een circut komt. Zal op vakantie eens mijn plannetje uittikken. Die zalfjes-show van Nivea komt aardig in de buurt