Ik mis vooral de bezieling, de passie... het gevaar ja... Ik wil lawaai dat dwars door je ingewanden gaat zoals vroeger met de F1 turbos,de zucht van wind als het peloton wagens passeert, de geur van hete carbonschijven, de lage draad en de wetenschap dat als er iets verkeerd gaat, je dan een stuk voorspoiler tegen je koker krijgt.... Marlboro reclames, WD40 en slijpers en schijven in de paddock... democratische toegang en openbaar vervoer tot het circuit...
Wat ik best kan missen zijn parkings in een wei op 3 km van het circuit, VIP shuttles, de geur van kreeft in the morning, tickets van 450 euro, uitloopzones van 300m, dubbele FIA draad tot 6m hoog, "maggekik aa paske es zien", "the car was good, we worked on the settings, I like to thank the sponsors..."
Passie mensen!!! De car was not good, dat was een strijkijzer. We hebben de halve ophanging vervangen en dat ding ging nog niet rechtdoor. In de Blanchimonts verloor ik een wiel en ik knalde met mijn gezicht tegen 200 per uur in de banden... Dat wil ik horen! Corporate business my hiney...
|