View Single Post
Old 09-08-2008, 22:16
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

- - - UPDATE - - -

Juist ja, bijna vergeten maar ik kon vandaag, de laatste dag, nog wat verder doen wegens lekker rustig aan gedaan + koopjes en cadeautjes kopen...

Eerst nog eens een foto van het afgewerkte onderstel. Beetje eentonig geworden zo maar ik ga proberen wat kleurnuances aan te brengen met smoke en de weatheringssetjes (maar das voor thuis).

In de doos zie je nog wat gespoten onderdelen liggen, klaar voor montage op de wagen. Maar die moet nog bewerkt worden met Milliput en er moet nog wat veranderen aan de motorkap. Ik wacht nog op instructies van Flame...

Aan het interieur is ook gewerkt. De stoelen moesten serieus geschuurd worden. Zoals je ziet zijn het dan ook nog eens twee verschillende. In eentje moest ik gaten voor de gordels maken en twee sinkmarks wegtoveren. De andere moest een extra lap plastiek op zijn achterzijde krijgen, netjes afgewerkt met een hoopje putty.

Ten slotte kon ik daarnet nog even enkele andere onderdelen in de primer zetten. Grappig genoeg moet deze wagen een achterbank krijgen en is er een rolkooi te kort. Ik vermoed evenwel dat die bank eruit zal moeten / mogen. De rolkooi zal ik ook weer zelf mogen produceren.

We zijn er dus bijlange nog niet... Maar thuis ga ik me eerst wat met de body bezig houden. Tenzij The King hard gaat roepen...

Voila voor de laatste keer greetzzzzz from Switserland....
Reply With Quote