Quote:
Originally Posted by Ferrari rules
Wat een machientje 
|
Klopt...
Voila, hierbij even de interieurfoto's. Voorlopig in dryfitversie want ik moet er nog gordels in stoppen. Op referentiepics zag ik... rode gordels erin. Leek fun, maar de body stond dan ook in het rood. Hier zal het dus maar mat zwart worden he...
Overigens zat er een foutje in het PE-setje. Ik moest een nieuw gordelklikvastsysteemdoosje (ja hoe heet dat dan??) maken uit PE en dat aan de binnenzijde van het stoeltje lijmen. Op referentiepics zag ik evenwel dat hetgene van Fujimi wel correct was. Heb het dus maar zo gelaten ook en de bovenstukjes rood aangestipt.
De Tamiya weatheringssetjes werden ook weer aangewend om het interieur wat levendiger te maken. Eerst vond ik daardoor de stoelen niet meer zo mooi, maar weer na controle van referentiepics bleek het kleur en zo wel te kloppen... Het chassis kreeg ter hoogte van zijn motor ook wat bewerking om diete en hoogte en zo te scheppen...
Genoeg gepraat, hier de voorlopig laatste foto's. De body staat nu onder een plastieken doos omdat hij een wet coat van blanke lak kreeg. Die mag nu een volle week uitharden zodat ik volgende week tussen het verbeteren van de laatste proeven en het opstellen van de rapporten door even kan ontspannend bouwen...
Owja, het netje moet nog matzwart gespoten worden. Het staat nu in de primer (niet op foto)
Grtzzzz