Quote:
Originally Posted by Nismo
Weatheren met zwart uit die setjes geeft een prima resultaat. Ik heb de vloer bij mijne 350Z ook behandeld met witte poeder en daarover zijdeglans zwart gespoten. Dit geeft een grijzig effect en door met zwart te wheateren verdwijnt dat.
|
Ik heb gewoon wat extra laagjes semigloss gespoten. Het grijze effect was helemaal verdwenen. Eerst vreesde ik dat het er te dik op zat, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ik ben er we supertevreden over.
Quote:
Originally Posted by Nismo
Volgens mij krijg je dat er niet af met remolie. Giet wat Revell-airbrushcleaner in een potje en leg daar uw zeteltjes in en met een borsteltje poets je ze zo proper. Niet laten weken, maar dadelijk poetsen. Zo heb ik mijn zetel die de eerste keer mislukt was ook proper gekregen. 
|
Aha, dat wist ik niet. Eens kijken of die airbrushcleaner liggen heb. Denk het niet (effe kijken) ......................... Neej, het is Painta Clean penseel reiniger. Geen probleem, ik moest toch nog in de stock zijn...
Das trouwens ook het product waarmee je secondenlijm kan verwijderen he??
Vanmiddag post ik nog een update. Gisteren veel gedaan aan het interieur. In feite kan ik de wagen vanavond "afleveren" maar ik had er toch nog graag enkele laagjes blanke lak op gezet. De Porsche blinkt nu ook wel, maar het is toch een extra beschermingslaag he... En een weekje wachten is niet erg natuurlijk. Haast en spoed is zelden goed.
Mercikes Nismo voor die tip.