Allez, deze even van onder het stof gehaald... Eigenlijk gewoon uit het rek gehaald... Anderhalf jaar ben ik al bezig en het wordt nu eens tijd om hem af te werken ondanks alle tegenslagen. Onlangs nog had Filip Pyck (de piloot) aan mij pa gebraagd of dit model al klaar was en toevallig vroeg de copiloot Ignace vorig weekend net hetzelfde...
Eerst even de nieuwe spoiler in elkaar gezet en gespoten. Er ontbrak ook een stukje (het middenste steunpunt) maar dat scratchte ik even zelf...
Voila... Nu ga ik afplakken om het rood bij te spuiten. Alles mag dan een week uitharden en volgend weekend komt het blauw erop... Ik heb weer hoop... Maar voor hoelang. Geen idee... We zien wel...
Owja, en ik heb ook al plannen voor een volgend model. Even geen rally- of filmwagens ditmaal maar een gewone bouw. Nu ja een gewone... Ik ga de Porsche Cayman S nabouwen waarmee Clubspeler François Sterchele zijn dodelijk ongeval had. De kit komt samen met het PE-setje binnen enkele weken binnen. Het zal een soort eerbetoon zijn aan Cois...