Zeer leuke race. Vond het idee om de pitstops te veranderen naar de 10 seconden persoonlijk beter dan omheen de kart lopen. Alles samen een dikke proficiat voor de organisatie.
Persoonlijk dan. Verrassend genoeg reed ik veel beter dan ik op voorhand gehoopt had. Buiten in februari (HDKart) een halfuurtje en afgelopen vrijdag (Bilzen) heb ik sinds de 12 uren van HDKart begin december '07 niet meer gereden.
Doel was dus om me in de eerste plaats voor te bereiden op de 12 uren van HDKart op 12 april en om me op technisch vlak natuurlijk te verbeteren in dit toch sterke veld
En bleek in de kwalificatie dat m'n training van vrijdag toch nuttig was. Was echt verwonderd om als 7e te starten

. De start verliep vlekkeloos en als ik me goed kan herinneren maakte ik zelfs 1 (of 2?) plaatsen goed. M'n eerste stop maakte ik misschien wat vroeg (ronde 10) en m'n tweede volgde nadat ik heel wat fouten begon te maken (ronde 38). Laatste stint was mijn beste stint en verloor ik niet al te veel tijd op mijn voorgangers.
Spijtig dat het lang duurde bij mij vooraleer ik ontdekte dat er op het scorebord boven de baan ook de posities bijstonden. Het is daar in Bilzen altijd zo moeilijk om je naam snel terug te vinden en dan ook nog eens alles te kunnen bekijken. Had ik dat eerder gezien was ik niet zo braaf geweest om iedereen die sneller was zo makkelijk door te laten en zodoende plaatsen te verliezen
Niet dat het mij iets uitmaakt dat ik als 9e ben geëindigd. Ben zeer tevreden met mijn resultaat (wegens het weinige karten) en waar het om draait is dat ik me geamuseerd heb, een leuke race had en dat er van onsportief gedrag geen sprake was