View Single Post
  #7  
Old 23-01-2008, 01:15
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
"........... we pushen elkaar en blijven elkaar opnaaien! "

Eigenlijk zijn wij toch volwassen genoeg om voor onszelf uit te maken in hoeverre we ons laten "opnaaien". Ieder van ons zal zijn grenzen wel eens willen verleggen, maar weet soms niet hoe, wat en wanneer.
Ook ik zat in dat schuitje, jaren geleden de hobby nieuw leven ingeblazen en naarmate ik kits bouwde, steeg ook mijn niveau stillekes aan. Zelfs verschillende jaren in Hasselt standhouder (met een aantal vrienden/collega's) op de modelbouwbeurs geweest alwaar men in contact kwam met andere bouwers zoals Sennake, Guido, .. en zelfs clubs die kwamen vragen om lid te worden.
Lid worden van een club, dat zag den deze toen niet zo zitten, ik was liever vrij, zonder verplichtingen.
Totdat ik internet leerde kennen,en ik in de paddock van Zolder regelmatig Sennake tegenkwam. Het was hij die me op deze site deed terecht komen. Eerst als lezer van dit forum, en na wat aarzelen heb ik me dan toch ingelogd zodat ik uiteindelijk ook vragen kon gaan stellen. Vragen waarop binnen de kortste keren meerdere antwoorden kwamen. Ook mijn ervaringen kon ik hier kwijt.
Op zeker moment ben ik dan eens naar zo'n meeting in Wheels gegaan, en ik moet zeggen, ik heb het me nooit beklaagd. Na een paar meetings te hebben bijgewoond, ben ik dan uiteindelijk lid geworden van deze modelbouwclub. En zoals Louis al aanhaalde, dit is geen club zoals zovele andere clubs. Op korte tijd zijn we hier allemaal vrienden geworden, en zoals Dominique schreef; we maken plezier, ook waar we komen of naar toegaan.

Mijn niveau is hier op korte tijd serieus gestegen, omdat ik nu eindelijk aandurfde om bepaalde technieken eens toe te passen, ook omdat de meeste van deze technieken ook nog eens in praktijk werden getoond aan de hand van demo's. En tegenslag kent iedereen wel eens.

Nee jongens, om op de vraag te antwoorden;
Lid zijn van een modelbouwclub waar een deel zotte gepassioneerden bezig zijn, is geen vloek, maar een hemelsgeschenk.
En dat zie je ook aan het aantal mensen die, van ik weet niet waar, elke maand naar de meetings komen.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote