View Single Post
Old 19-12-2007, 14:46
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar wat mij betreft was mijn reactie niet bedoeld op een vermeende onfaire behandeling van McLaren, maar juist een pleidooi om ook Renault te straffen voor hun aandeel in spionagepraktijken...

Zonder hier de advocaat van de duivel te willen spelen zijn hier zijn toch wel een aantal bemerkingen bij te plaatsen:
  • Renault heeft Exact dezelfde straf gekregen als McLaren in eerste aanleg. Namelijk een schuldigverklaring maar verder geen straf. Het is pas toen bleek dat de informatie die McLaren op de World Council Meeting presenteerde niet correct was is er een beroepsprocedure gekomen. Mede door deze verzwarende omstandigheden heeft McLaren tijdens de beroepsprocedure in September zijn monsterboete gekregen. De strafmaat in eerste aanleg is echter exact hetzelfe.
  • De Renault zaak is in de Media fel uitvergroot ... mede door foutieve pers-releases van McLaren. McLaren wou zich ongetwijfeld in de slachtoffer-rol werken. Hiervoor heeft McLaren nadien wel een correcties uitgestuurd .... Maar toen was het kwaad natuurlijk al wel geschied.
    Het is best aannemelijk dat Renault hierdoor reeds schade heeft geleden.

Last edited by airco; 19-12-2007 at 14:50.
Reply With Quote