Potverdomme, m'n reactie kwijt omdat de server onvindbaar is...
Jullie kunnen toch ook serieus zeuren hoor.
Hoe oud is hij precies ? Een jonge twintiger denk ik. Niet iedereens persoonlijkheid is op die leeftijd al volledig ontplooid. Bovendien wordt hij zodanig omringd dat hij al bij al vermoedelijk zelf minder te zeggen heeft over zijn leven dan je zou denken.
Je moet al bijzonder stevig in je schoenen staan om dat allemaal aan je voorbij te laten gaan : je verdient heel goed de kost met wat je graag en goed doet, de halve wereld ligt aan je voeten. Blijf dan maar eens nuchter. Volgens mij doet hij dat voorzover ik er zicht op heb (totaal niet dus) niet eens zo slecht.
En zijn al die boeken met zijn toestemming verschenen ? Lang niet zeker en iedereen probeert zijn graantje van de hype mee te pikken. Je kunt dan ook de helft van de non-fictie in het Nederlands taalgebied uit de rekken halen, want gevuld met boeken van onbenullige BV's die buiten ons prachtige gewest door haast niemand gekend zijn.
Jullie lijken wel op de persjongens die eerst helden creëren om ze daarna weer van hun voetstuk te halen, want net dat verkoopt (maar jullie verdienen er niet aan vermoed ik, dus jullie bedoelingen zijn net dat ietje 'edeler').
't Is mogelijk een betreurenswaardig fenomeen, maar om je daar zo over te ergeren...