Quote:
Originally Posted by Guido
We vroegen ons gezamelijk af waar het tegenwoordig heengaat... Pas 1 jaar in de F1 en al een boek getiteld "my story".  Compleet geschift als je het mij vraagt.
|
Nou, wees blij dat je maar 1 boek hebt gezien van onze knuffel-kleurling

Vrijdag plofte er weer eens Autosport op mijn deurmat. Vol met tips voor deze kerst. En jawel, er zijn maar liefst 6 verschillende Lewis boeken te koop! Toch jammer dat we geen kots-smiley in ons pakket heb op dit forum

Dit was zo'n gelegenheid om die op gepaste wijze te gebruiken.
6 boeken over een blaag die welgeteld 1 seizoen F1 heeft gereden? Pffffffff, dit geeft de oppervlakkigheid, geldjacht en de ontbrekende diepgang van onze geliefde sport aan. Iets waar ik steeds meer "gewetensbezwaren" mee krijg. Plek voor een andere mening en anders denkende mensen schijnt er niet bij te zijn in ons autosportmilieu.
Geef je kritiek dan hoor je weer dat je vrolijk ja moet knikken volgens de goegemeente. Geef je als vrijwilliger een bak ongezouten (gezonde) kritiek op personen en instanties dan krijg je het advies om te stoppen! Spuug je je gal over een waardeloos geschreven persbabbel dan dreigt de schrijver van zo'n gedrocht met vrouwe Justitia. Op dat laatste punt ga ik eens zeer grondig overwegen of ik bepaalde personen ga uitdagen tot een proefproces

Kijk, schieten met hagel is vragen om een antwoord met een kanon............en ook al was rustig de afgelopen maanden, ik vergeet het niet!
Wie nu mocht denken, verrek daar heb je die verzuurde en verbitterde Reijnders weer. Mis! Het gaat met mij beter dan ooit

Een van de redenen dat ik iets minder te vinden ben op dit forum
Om terug te keren naar die Hamilton en deze thread. Als het een echte persoonlijkheid was geweest had ie vrolijk nee gezegd. My story? Bij een echt karakter was zijn huidige levensloop niet meer dan het voorwoord geweest

Nee, valt me tegen van onze knuffel-kleurling of excuus-allochtoon. Gezakt voor zijn examen "persoonlijkheid".