View Single Post
Old 13-11-2007, 23:21
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

"Lewis Hamilton - my story" - over het paard getild?

Toen we afgelopen weekend in de UK waren, zagen we tijdens een rustpauze langs de autobaan, in een boekenwinkel een boek op de voorste schappen liggen met de titel "Lewis Hamilton - my story". Vandaag dan nog een promotie emailtje in de inbox gehad met een linkje naar de McLaren online shop. https://www.mclarenshop.com/webapp/w...Number=VMM110B

We vroegen ons gezamelijk af waar het tegenwoordig heengaat... Pas 1 jaar in de F1 en al een boek getiteld "my story". Compleet geschift als je het mij vraagt. Tegenwoordig lijk je pas écht belangrijk te zijn op deze aardkloot als je een boek in de rekken liggen hebt. Niet enkel een F1 fenomeen, maar gewoon iedere BA (bekende aardbewoner) vergrijpt er zich aan, om toch maar nóg sneller aan ons geld te geraken. Dat ook Louietje zich hier nu mee bezighoudt, heeft er voor gezorgd dat hij voor mij dan toch wat in aanzien moet inboeten. Schrijf een boek als je carrière goed en wel ten einde is, maar aan het begin...? Hoeveel versies denkt ie te gaan slijten?

In mijn boekenrek zal er alleszins niks van Hamilton te vinden zijn.
Reply With Quote