View Single Post
Old 08-11-2007, 18:02
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post
Ik kreeg net een mailtje aan met daarin al wat info over de Barca trip die ze gaan doen in januari 2007.
Ook in januari 2008 gaan ze weer naar de F1 testen in Barca:

Quote:
Hallo liefhebbers,

De officiële formule 1 test datums 2008, die voorgeschreven zijn door de FIA zijn bekend.

De eerste F1 testen in Barcelona staan op datum van vrijdag 1 zaterdag 2 en zondag 3 februari 2008 geprogrammeerd.
De volgende 3dagen zijn maandag 25 dinsdag 26 en woensdag 27 februari 2008.

We gaan er vanuit, dat we de eerste testdatum zullen afzakken naar Barcelona.

Mogen we iedereen die mee wil vragen, mij zosnel mogelijk dit te laten weten.

Momenteel zijn de reizen niet goedkoop.

Het is heel belangrijk voor alle deelnemers om mij het tijdig te laten weten, zo kan ik zorgen voor voordeliger vliegtickets en hotel op het moment als ze afgeprijsd worden.

Vandaag is er al tussen de eerste en de tweede datum een prijs verschil in ticket van circa 100 euro per persoon.

Hoe sneller ik het weet, hoe voordeliger het ticket kan geboekt worden.

Vraag vrienden en kennissen of zij ook willen meegaan. Ik raam voorlopig de kosten ( ticket, hotel en huurwagens) op 450 tot max 500 euro. ( voor diegene die er al ooit bijwaren, ze hebben kunnen ondervinden, indien het voordeliger kan, kunnen jullie het terug recupereren.)

Sportieve groeten,

Pol en Nico

Meer info via n.leinders@skynet.be
Ik was erbij in 2005 en heb enorm genoten! Op die 3 dagen heb ik meer gezien dan tijdens 3 GP's F1 samen én heb ik eindelijk alles is "écht" (lees: van dichtbij) gezien en zonder dure tickets en passen of van achter 83 hekken en poorten...
én toen ik er was, was het een aangenamen 20°, wel wat beter dan gewoonlijk in Spa dus...

Last edited by Mr.Dallara; 08-11-2007 at 18:04.
Reply With Quote