View Single Post
Old 30-10-2007, 21:34
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik heb ondertussen heel wat verder gedaan aan de Ferrari en ik zal er ook wel foto's van posten, maar... it was all in vain

De broodnodige banden die in de Gunze kits zitten die ik via Ebay meer dan twee weken geleden gekocht heb, zullen niet op tijd aankomen om op het model gezet te worden vóór we vertrekken naar de IPMS nationals in Telford... Den ezel bij wie ik ze gekocht heb heeft mijn kits naar Nederland gestuurd (maar met mijn adres erop) via DHL, en aangezien mijn adres in Nederland niet bestaat moeten ze daar nu 4 weken op stock blijven staan waarna ze terug naar afzender gestuurd worden en waarna de verkoper een tweede poging gaat doen om ze naar mij thuis te sturen...

Tevergeefs heb ik vandaag gebeld en gesmeekt naar DHL België, DHL Nederland en DHL Duitsland. Niets aan te doen: zelfs mijn voorstel om het pakket zelf te gaan halen in Nederland (al was het in Groningen) kan niet baten: het pakket is niet van mij op dit moment en dus heb ik er geen recht op.

Naast de banden ontbreekt ook nog de motor, maar dat was ondertussen opgelost door een vriendelijke en snelle tussenkomst van onze vriend MFahrer... Zelfs het "lenen" van de banden van mijn Gunze Ferrari 250GTO lukt niet zonder die laatste te beschadigen... Dus zelfs het hebben van een plan B en plan C levert niets op...

Ik gooi de handdoek nu dus officiëel in de ring, zwaar ontgoocheld en nog meer ontmoedigd. Ik heb mijn Ferrari kit terug ingepakt en de doos ver weggezet. Morgen ga ik aan een andere kit beginnen, want ik moet ook nog mijn Ducati bouwen die ik vorig jaar op de Paddock tombola gewonnen heb...

Mijn tegenslag is van een andere aard als die van Guido, maar het blijft een feit dat we allebei al van bij de start met lege handen naar Telford vertrekken en dus per definitie zonder prijs (in die categorie althans) zullen terugkomen. Je kan niet geloven hoe erg ik daarvan BAAL!!! En nog erger vind ik het hoe machteloos een enkeling staat tegenover een administratie zoals die van DHL, waarbij ik met geen enkel middel, argument of smeekbede zelfs maar te weten kon komen in welk DHL-depot in Nederland mijn pakket staat te verrotten

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote