View Single Post
Old 22-10-2007, 05:59
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by camso belgium View Post
misschien komt BMW mij ter hulp ????
Blijkbaar was de temperatuur van de benzine bij BMW te laag (13° heb ik gehoord) waardoor de prestaties van de motor beïnvloed kunnen worden, net als het volume van de brandstof...

Aan de andere kant blijkt het ook wel zo te zijn dat deze temperatuur gemeten wordt vooraleer ze in de wagen gaat, en dat niemand kan zeggen welke temperatuur de brandstof heeft eens ze in de (warme) tank gelopen is, zodat het effect eventueel verwaarloosbaar zou zijn...

In elk geval heeft Alonso al gezegd dat als de wereldtitel op deze manier behaald moet worden, het wat hem betreft niet meer hoeft. "Wie het meeste punten heeft op het einde van het seizoen is kampioen", aldus Alonso. Nu ja, hij gunt het Räikkönen nog eerder dan Hamilton, dus zo'n uitspraak is niet echt verwonderlijk natuurlijk...

Wat mij betreft heb ik toch ook serieuze bedenkingen bij een eventuele titel voor Hamilton "aan de groene tafel": wat is zo'n titel dan waard?

Ondertussen heeft de FIA al verklaard de BMW-rijders (en Williams by the way) NIET te zullen straffen, waartegen McLaren dan weer in beroep gegaan is.

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 22-10-2007 at 06:08.
Reply With Quote