View Single Post
Old 07-10-2007, 21:01
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Ik heb ook nog eens gekeken, en ik zag best een ok race. In feite is dit seizoen toch een ferme brok spektakel geweest; spionageschandalen, een rookie die een tweevoudig WK het vuur aan de schenen legt, bijna alle teams die punten scoren (zelfs spyker deed eventjes mee, vorige week, en super aguri had een sterke seizoensstart met die bolides van vorig jaar. en honda redt momenteel een kreng van een seizoen.) Wat wil je nog meer ? (buiten Schumacher ! *kuch*)

TOP:
-Raikkonen: koel, doet z'n job, beheersd, perfect, foutloos. maakte weinig fouten dit seizoen en terecht nog in de running voor WK of vice-WK.
-Vettel: die kerel bezit precies wel wat talent. oké, die STR lijkt wel plots een boost te hebben gekregen, maar in de regen weet deze jonge snaak (want geef toe, hij ziet er echt uit als een broekje) zich wel te redden.
-Button: schuif die een goeie wagen onder zijn gat, en 't is voor de bakker. Ron Dennis: dream team: McLaren - Button - Hamilton. (dat lokt waarschijnlijk ook wel ruzie uit...)

FLOP:
-Hamilton: in de pit-ingang dan nog wel. rare race, vreemde bandenperikelen, eerste echte fout van het seizoen (hoewel McLaren mea culpa roept)
-Alonso: had Hamilton niet uitgevallen, een kleurloze derde plaats en weg WK. toonde zich nooit echt strijdend.
-Toyota: elk weekend veelbelovend, elk weekend flop. Ralfke toch.
-Renault: ze zijn fameus gevallen, de wereldkampioenen. nul points.
-Barrichello: fin de carrière, Rubens. Enige echte topcoureur die nog met nul punten naar de laatste race mag. Dat was nog niet zo gek lang geleden wat anders.
-Williams: Wurz stopt ermee, Rosberg beleefde doffe ellende met z'n auto.

NEUTRAAL:
-BMW probeerde, maar Kubica viel uit en Heidfeld klampte aan. een pechweekend.
-SuperAugri, Spyker: op de plaatsten waar je ze verwacht. Davidson deed anders niet slecht mee.

Bon, Brazilië weeral. Alonso lijkt me nog een flinke kans te hebben op de titel. Raikkonen moet op een mirakel hopen. Maar zoals je ziet; alles is mogelijk, niewaar Lewis ?

Finish