View Single Post
Old 06-10-2007, 22:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Finish View Post
-een tweevoudig wereldkampioen hoort niet te mekkeren over voorkeursbehandelingen. hij moet het er het zijne van denken en opstappen nadat het contract is uitgediend. ZEKER geen stampen toedienen VIA de pers.

Jij en ik zijn dus slimmer dan Alonso Na de laatste GP gaat blaatschaap Alonso een boekje opendoen over zijn eerste (en wellicht laatste) seizoen bij de mannen uit Woking volgens de Autosport van 04-10. Kan aan mij liggen, maar dat doe je niet als je er nog een seizoen gaat rijden

Wat gaat Alonso dan doen? Ik zet mijn centen op een sabbatical in 2008, en dan voor de rode brigade in 2009.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote