Aangezien ik soms een lui varken ben even een copy/paste van mijn reactie op een ander forum
Saai begin (in het kader van: ga rijden als het droog genoeg is of stop als het te nat is, maar kap met dit slappe geouwehoer) maar daarna een hele gave race. Aardig wat domme acties, maar ook zeker wat opvallende prestaties.
Hamilton: Gedroeg zich als een eikel achter de safetycars, daar mogen ze hem wel eens op aanspreken. Continu dat remmen waardoor anderen achter hem noodstops of uitwijkacties moesten maken, en dan ook nog klagen dat ze te dicht op hem zitten. Geen mooie actie. Verder wel weer een erg strakke race gereden, amper fouten gemaakt. Incident met Kubica was een race incident imho, had Kubica niet voor gestraft hoeven te worden.
Raikkonen: Leek eindelijk eens te vechten voor de titel. Jammer dat het wat te laat gebeurt. Erg sterk naar voren gereden, als hij niet had hoeven stoppen aan het begin van de race had hij nog wel wat hoger kunnen eindigen denk ik.
Alonso: Als hij de titel niet pakt heeft hij het aan zichzelf te danken. Hij is de hele tijd net zo snel als Hamilton, maar maakt gewoon veel te veel fouten. Als hij in Canada en hier in Fuji niet zoveel fouten had gemaakt had hij er heel anders voorgestaan.
Sutil: Weer een sterke race. Wie zei daar dat je je in een Spyker niet in de kijker kunt rijden? Blijkt maar weer eens wat een onzin dat is. Die jongen komt er wel...
Button: Sta je eindelijk eens vooraan, verknal je het weer op zo'n manier. Dikke sukkel.
Kovalainen: Eindelijk zien ik de Kovalainen die ik had verwacht. Beetje laat, maar hij heeft een goeie vorm te pakken. Deze race ook eindelijk eens niet die irritante engineer van hem over de radio (als ik zo'n figuur over de radio had trok ik de stekker uit mn helm

)
Webber / Vettel: Met voorsprong de meest debiele actie van het jaar, gelukkig had Vettel het zelf ook door aan zn bodylanguage te zien. Terechte woede van Webber, die het echter in zijn reactie na de race wel heel professioneel opvat (Vettel reed een beetje wild tijdens de eerste safety car-periode en leverde tijdens de tweede safety car-situatie vakwerk of door mij van de baan te rammen. Ik denk dat hij een belangrijke les heeft geleerd ->
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...s-mis-in-fuji/)