View Single Post
Old 16-09-2007, 20:35
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

Ik heb er nog een goeie. Niet meer zo aktueel, want het komt uit Auto Hebdo van14 augustus, maar het mag de F1 aanbidder niet onthouden worden.
Eerst de letterlijke tekst:
"Shanghai"
Des vents de 130km/h ont arraché des rails de sécurité sur le circuit de Shanghai et fait s'effrondrer quatre tribunes d'une capacité de 200.000 spectateurs. Une partie des structures ne pourra être reconstruite dans les délais. Toutefois, l'organisation du GP de Chine, le 7 octobre, n'est pas remise en cause"
Samengevat: Winden (klinkt zo menselijk, maar daarvoor zijn de snelheden te hoog!) van 130km/u hebben vangrails losgerukt en 4 tribunes met een capaciteit van 200.000 zitplaatsen doen instorten.
Zijn het dergelijke vangrails die Kubica zullen moeten tegenhouden? Ik neem NOOIT in mijn leven nog plaats in een tribune,made in China, als de windsnelheid 7 beaufort is of meer.
En ik die dacht binnenkort bij Cardoen een Brillance met 21 kleppen en 4 en halve zuigers te bestellen ( niet lachen, de Chinezen zijn tot alles in staat: ze probeerden zelfs een auto te verkopen, welke in twee brak als er een fiets tegen reed). Ik denk ik bestel er best ineens twee: je weet maar nooit dat er een rukwind (toch een schitterend woord) onverwacht en uit het niets opduikt.
Reply With Quote