Quote:
Originally Posted by senna's kingdom
Ik geloof Ron Dennis.
Die heeft niets te maken met spionage.
Het kan best zijn dat Coughlan met informatie van Ferrari rond liep.
Maar om daar gebruik van te maken zal je al meteen moeten beginnen met een nieuw chassis te bouwen...
Ik vind het ontzettend erg voor de F1 en vooral voor de mensen van Mclaren.
Het is nog eens duidelijk gemaakt wat een kontneuker Jean Todt wel is...

|
hey, ik voel weer een immature Mclaren vs Ferrari discussie opkomen, dus ik kan het even niet laten.
ARME MCLAREN !
waarom ? daarom:
-Duidelijke bewijzen van e-mails De La Rosa naar Alonso over de afstelling van de Ferrari-wagen. E-mails berichten die nota bene van De La Rosa zelf komen en die hij met hangende pootjes heeft aangegeven om niet zwaarder gestraft te worden.
-Duidelijke bewijzen van het aanwezig zijn van dikke dossiers over de Ferrari. In een wereldje waar alles om geld draait, worden deze documenten heus niet gebruikt he, sennaskingdom ! Nee, die lagen er gewoon maar. Niet naar gekeken of niks.
-Duidelijke bewijzen dat Coughlan gebruik maakte van die plannen en ze naar jan en alleman doorspeelde. Ook niet slim, natuurlijk. Dan vraag je er om.
Maarnee, dit alles is het resultaat van kontneuker Jean Todt.
Wie is er hier oneerlijk geweest ? Die grapjassen bij McLaren toch wel zeker.
Over de strafmaat wil ik wel nog discussiëren (hoewel dat bedrag voor Mercedes wel een peuleschil is). De WK-titel KAN te danken zijn aan info waarmee ze de Ferrari de loef konden afsteken, DUS WK of niet, er hangt zowiezo een geurtje aan, alsook élke overwinning van Alonso en Hamilton.
Probeer het je een keertje, met heel veel goede wil, sennaskingdom, voor te stellen, dat je al je werk steekt in, laat ons zeggen, het bakken van een overheerlijke taart. Je gebruikt geheime ingrediënten waarmee je flink wat succes hebt. Plots komt daar een grapjas van een andere bakkerij, steelt de samenstelling van je taart, mixt de boel nog wat met eigen snufjes (extra aardbeien, slagroom) en verkoopt meer als jij.
Zou jij niet fameus pissed zijn dan en kost wat kost willen aantonen dat die grapjas is gaan lopen met jouw idee ? Of ben je dan plots barmhartig ?
Nee, Sennaskingdom, had Ferrari gestraft geweest omdat Jean Todt in een verkeerd kont geneukt had, dan had je niet zitten roepen.