Hallo allemaal! Een nieuwbie hier op dit mooie forum- eentje met redelijk wat ervaring in plastic plakdozen, maar geen enkele met metalen 1:43 kitjes. Het is echt een experiment.
Ik ben een Hollandse meid met standplaats Antwerpen, en ik ben F1 fan sinds mijn kinderjaren...Mijn passie ligt voornamelijk in de jaren 70 en 80.
Ik heb hier twee kits staan, de Brabham BT46/b ("de stofzuiger") en de Tyrrell P34/2 6-wieler. Ik ga dus duidelijk voor lekker exentrieke 70's wagens hier. De Brabham komt uit Hong Kong met dank aan ebay, en de Tyrrell komt van een vriendelijke mijnheer in Mechelen.(tony toy) Verder bouw ik een diorama om dit alles in te displayen met figuurtjes van "trackpass" miniatures en een heleboel dinky toys reservebandjes.
De kit van de Tyrrell heb ik open gemaakt, bekeken, gewanhoopt, en gelijk weer opgeborgen. Ik bedoel- wat een prachtig spul, hoe krijgen ze het gemaakt maar hoe zet je het in godsnaam netjes in elkaar? De Brabham met de ventilator heeft geen open motorcompartiment en is dus iets minder ingewikkeld, dus hier begin ik mee.
Hij zit nu in de grondverf, en ik hoop binnenkort wat foto's te posten van de vorderingen. Duim voor me, ik heb het nodig