View Single Post
Old 23-07-2007, 21:06
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

De tweede Grand Prix die ik bekijk dit jaar (na de eveneens spektakulaire Canada GP) en opnieuw Bingo.
Dus jongens, ik verwittig jullie wanneer ik de volgende keer kijk; dan moet je er absoluut bij zijn.
Opnieuw geblunder tot en met van de officials. Wat doet die safety car daar STILSTAAND aan het eind van het rechte stuk ??? Levensgevaarlijk in deze omstandigheden. Gelukkig was hij juist weg, toen Liuzzi (letterlijk) aangevlogen kwam. Had hij zich in die safety car geboord, en Luizzi (schrijf ik het nu juist?) kwam, naar mijn indruk zeer dicht voorbij op de plaats waar de Mercedes stilgestaan had, dan had er waarschijnlijk wel iemand " zijn hoepels gekeerd" - excuses aan de mensen uit het bronsgroen eikenhouten gebied, maar dit is een West Vloamse uitdrukking - tenzij deze Mercedes gepantserd is en dat zou wel eens kunnen om Bernies centen te vervoeren, want in dat kleine koffertje dat Ecclestone altijd bij zich heeft, kunnen er naar mijn zeer bescheiden mening, niet genoeg 100$ biljetten.
Reply With Quote