View Single Post
Old 20-07-2007, 14:27
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Weatheren hoeft niet per se te betekenen dat je de wagen ook echt vuil moet maken. Je kan het heel subtiel doen om wat diepte te geven aan de schaduwpartijen en wat "licht" aan de hoger gelegen delen, zonder ze echt vuil te maken. Dat geldt ook voor de banden: als je ze proper wil houden, maar toch wat diepte wil geven aan het loopvlak met zijn profiel, drybrush je de loopvlakken lichtjes met een beetje wit.
Das juist. Het was niet meteen de bedoeling de velgen en de wagen echt vuil te maken. Ik wou het eens uitproberen. Het feit dat de wagen op een vuile ondergrond had gereden, zorgde ervoor dat het wel wat te vuil naar mijn smaak mocht zijn. Het subtielere werk komt op andere modellen. Nu weet ik alvast hoeveel ik mag / kan gebruiken per velg bvb...

Quote:
Originally Posted by Duval The Best View Post
Mag ik eens vragen waarmee je die spuitlappen juist maakt? Is dit een stukje rubber of niet en waar kan je dit kopen ?
Ze zijn gemaakt van het plakje rubber dat bij de Hasegawakit zat. Dus geen aftermarket en zo. Ze zijn wel onhandig om in een bepaalde positie te laten hangen, ze keren steeds terug naar hun rechte vorm...
Reply With Quote