@ Integra : Ik had het trouwens over autos en niet over fietsen. Een fiets weegt wel niks dus heb je effect met het minste wat je doet, waarschijnlijk al als ge uw duim naar uw bel beweegt!
Ik zit die dingen niet ter plekke uit te vinden hoor. Nog maar 2 weken geleden sprak ik met mensen van een Formule Renault 1600 team. We hadden het over settings, de conversatie kwam op "vleugels" en die verklaarden dat de werking van die vleugels bijna te verwaarlozen was. De snelheid die de kleine monopostos haalden was volgens hen niet genoeg om een deftige aerodynamische werking toe te schrijven aan de vleugels.
@Guido : proficiat, ik rij ook met een Honda en ik heb daar ook een goede reden voor. Extreem tevreden over die wagen. Met de keuze van uw uitspraken kan ik minder akkoord gaan. Iemand stelt een vraag in een thread. Toegegeven, het is een duidelijke poging om een discussie uit te lokken. En laat ik nu net graag dsicussies voeren... Maar in uw denkwereld moeten wij maar braaf kijken en zwijgen naar alle onzin die men ons voorschotelt? Of ja, excuseer, in tegengesteld geval dus, niet kijken en zwijgen. Het gaat hier toch niet over (niet) kijken en/of zwijgen? Ik dacht dat de bedoeling van een forum was dat mensen een mening konden ventileren, een argumentatie uit de kast halen? Ofwel heb ik dat verkeerd op en dan wordt elk antwoord op zowat elke thread een beetje overbodig. Immers, je kijkt of je kijkt niet. Het interesseert je of het interesseert je niet.
Geloof me, ik volg al jaren de autosport in het algemeen en de F1 in het bijzonder. Ik zou bijna durven zeggen nog van voor dat de helft (driekwart?) van de forumgangers hier geboren werden. en het is net omdat ik de F1 niet als sport wil zien teloorgaan dat ik me dikwijls meng in wat jou "zinloze discussies" lijken. Probeer maar eens en start een discussie over voetbal of wielrennen. Je zal me niet horen of zien. Waarom? Omdat die dingen mij dus compleet niet interesseren. Autosport en in casu F1 interesseert me dus wel. Dat betekent echter niet dat ik zomaar akkoord moet gaan met alles wat ons wordt voorgeschoteld/opgelegd. En een forum is dan toch de plek om even je zienswijze of argumentatie uit te leggen aan een gemeenschap die ongeveer dezelfde interesse heeft. Of zie ik dat nu weer helemaal verkeerd?
Quote:
Originally Posted by Guido
Ik heb nog nooit naar iets zitten kijken dat me mateloos ergert,
|
Toch wel Guido.... deze thread