Wat de guest en VIPS betreft, dit is inderdaad een gegeven dat zeer goed opviel tijdens de testdagen. Bomma , bompa , madamme met hoge hakken, heren in Boss-kostuum (pas op , heb respect voor iedereen) die gewoon niets
snappen van het wereldje...het kennerspubliek moest uit de paddock blijven om zogezegd de teams niet te storen, maar het waren de teams zelf die deze
leken uitnodigden. Heb er zelfs eentje gezien die een handtekening vroeg aan
een Red Bull teamlid die in overall rondliep....deze mensen kijken ook naar niks of niemand, zullen ook voor niks of niemand opzij gaan. Ook niet voor een Ferrari medewerker die met een kar banden van de Bridgestone tent kwam...
En dan ook nog te weten dat ze allemaal een rondleiding kregen in de pitlane en een bezoek mochten brengen aan de garage van het team door wie ze uitgenodigd waren. Jawadde !!
Volg de F1 al meer dan 30 jaar, maar als je dat allemaal ziet heb ik veel zin om me een andere hobby te zoeken, iets waar men iedereen gelijk voor de wet behandeld...dat kan in dit wereldje jammer genoeg niet meer gezegd worden.
Dan waren de F1 races in Zolder eind jaren 70, begin jaren 80 andere koek. Daar liep je van 's morgens tot 's avonds in de paddock rond, werden er geen
garages afgesloten met panelen, liepen de piloten gewoon rond en maakten tijd voor een babbel, en kon je geen onderscheid maken ts VIP en gewone bezoeker....
Tijden veranderen....of ligt het misschien aan mij...
|