Quote:
Originally Posted by Stinio
Dat hebben ze weer gezien he!!
Als een vrijwillige medewerker even de tijd neemt om zelf wat foto's te nemen, dan is het 'zie weer is daar'. Maar als bijvoorbeeld, wij baancommissarissen in de gietende regen staan wanneer er geen kat op de baan is en we ons dood vervelen of wanneer bijvoorbeeld de oersaaie en lelijke 2Pk's op Zolder rijden dan wordt er geen woord over gerept he. Nee, dat is dan maar normaal dat we daar staan!
Wat een profiteurs zijn wij eigenlijk!
|
Meneer Stinio, als u daar in de gietende regen staat, dan sta ik daar evengoed in de gietende regen. en vervelen heb ik me meer dan eens gedaan tijdens lange lange uren dat er alleen maar lege baan is te zien en je zelfs niet even wegkan om naar de wc te gaan of je felbevochten plaatske is foetsie. Dus dat is geen argument vind ik.
Maar inderdaad. Misschien is het wat te oneerlijk van mij om jullie samen met de andere categorieen op te sommen. Ik was jarenlang security medewerker op rockfestivals en inderdaad, als ons schema dat toeliet, dan gingen wij ook wel kijken hoor. In dat opzicht ben ik niet heiliger dan de paus.
Ik doe enkel een algemene vaststelling. Het is niet zo dat ik "op de loer" lig om moord en brand te schreeuwen als er eens een baancommissaris een foto neemt. Ik vraag alleen dat in de omgekeerde richting wij ook niet worden verketterd als ik eens probeer, als geinteresseerde fan en amateurverslaggever, ergens te geraken of eens wat info probeer te rapen.
Alleen zie ik bijna elk evenement hetzelfde scenario. Het publieksvee moet ver van alles wat socalled gevaarlijk zou kunnen zijn wegblijven. Vips en guest mogen wel op gevaarlijke plaatsen staan zolang en zoveel ze willen. Evenals blijkbaar politiemensen, brandweermannen, blauwe blazers en ja... af en toe ook een baancommissaris die geen dienst heeft. Ook al besef ik dat vele van die veiligheidstoestanden voorschriften zijn waar jullie niet aan kunnen verhelpen, voor de fan wordt het dikwijls zeer frustrerend.
Ontzettend veel positieve geluiden omtrent de infrastructuur en de "beveiliging" heb ik tussen het publiek op Spa deze drie dagen weer niet kunnen horen. Om de vijf voet een afsluiteing met securitymensen en bijthonden. Paskes voor vanalles en nog wat. Nu zullen ze weer verbaasd zijn als de F1 in september geen succes wordt. Als deze test er zou zijn geweest om mij als "modale toeschouwer" er van te overtuigen een (zeerduur) ticket te nemen voor de wedstrijd in september, dan zou dat jammerlijk mislukt zijn. Maar goed, dat is een heel ander verhaal.
Quote:
Originally Posted by Stinio
Wat een profiteurs zijn wij eigenlijk!
|
Hier leg je me woorden in de mond die ik :
1_ nooit heb gebruikt
2_ ook nooit zou gebruiken tegenover vrijwillige medewerkers