Quote:
Originally Posted by bluelite
Perskaarten werden uitgedeeld zoals de gewoonte is tijdens de WSR. Jan en Alleman kon er eentje vastkrijgen. .
|
Damn Michel... zeg dat in het vervolg eens wat vroeger
Ik wil als "amateurke" (of wacht, had ik hier ergens eens niet iets gelezen als "internetpippo") ook wel eens een dagje lekker stoer doen met zulke belangrijke kaart

Ik ken redelijk wat van autosport, loop niet in de weg en ben zindelijk (iets dat je niet van alle toeschouwerskan zeggen) dus... veel last hebben ze niet van mij. Gewoon een paske en je hoort mij drie dagen niet, ze zullen niet eens weten dat ik er rond loop (haha)
Ik heb gekeken naar de voorwaarden voor accreditatie van bvb de 24u Spa en ik kan me inbeelden dat je met wat creativiteit er inderdaad ééntje zou kunnen vastkrijgen. Verder heb ik inderdaad zoals hier elders gemeld wordt weeral veel politiemensen, baancommissarissen, brandweermannen en clueless "guest" zien fotookes trekken vanop plaatsen die voor een dei-hard autosportfan als mezelve door andere vips "te gevaarlijk" zijn bevonden. Blijkbaar zijn guests en ordehandhavers onkreukbaar. Als die achter een vangrail staan kan daar blijkbaar nooit een F1 wagen tegenrijden.. en dus is dat niet gevaarlijk.
Ik geloof dan ook altijd dat ze niet zomaar de kostbare "persjasjes" uitdelen maar onderstaande foto doet me eigenlijk wel vermoeden dat je ergens gelijk hebt. Jan en alleman kon ze krijgen of zo.. mits voorlegging van een fototoestel minstens ééntje ter grootte van een gsm.