Albers ligt K.O in de hoek, welke vuile vechter geeft nog een stoot na? U mag maar 1 keer raden! Denk na voordat u de volgende zin leest
Ja, dat kan alleen maar Verstappen zijn. Zijn column (geschreven door een ghostwriter) in de Telegraaf is van een bedroevend laag nivo. Hij mag dan wel (misschien) gelijk hebben over Albers. Verstappen jij mag alleen kritiek uiten als je zelf foutloos bent. Laat daar nou net een pijnpuntje of 23 zitten
Enkele foute opmerkingen van de straatvechter uit Maaseik
Quote:
Christijan Albers moet eens wat meer in de spiegel kijken. Altijd maar weer weet hij met het beschuldigende vingertje naar anderen te wijzen, nooit ligt het aan hemzelf wanneer er weer eens iets fout gaat of er problemen zijn.
|
Jos, Chris heeft dat kunstje van jou afgekeken.
Quote:
Nu is dan definitief het vonnis geveld over een coureur die, zo moet mij ook van het hart, er nooit in is geslaagd gevoelens van sympathie op te roepen. Dat is niet mijn persoonlijke gevoel, maar slechts een conclusie naar aanleiding van de vele geluiden die ik over Albers hoor.
|
Geluiden over je eigen persoon schijn je dan consequent niet te horen
Quote:
Ik zeg vaak dat ieder mens uiteindelijk krijgt, wat hij verdient. En dat geldt dus ook voor deze afloop voor Christijan.
|
En wat verdien jij dan Jos? Ik zal dat antwoord maar niet verder uittypen.......
Heeft u ook zo'n hekel aan de collega naast u die weer een wit voetje wilt halen bij de baas (iets minder fris gezegd: een bruine arm)? Verstappen is van de ergste soort. We zien alleen nog de schoenen van Jos uit het gat steken van Mol!
Quote:
Laten we hopen dat de Spyker-adem lang genoeg is, zodat ze het volgende seizoen met een schone lei kunnen beginnen. Dat gun ik het team echt. Spyker is een mooi merk en Michiel Mol is een heel aardige man. Ik blijf dan ook hopen dat Spyker uitgroeit tot een team waar Nederland in de toekomst trots op kan zijn.
|
Alle quotes zijn her terug te vinden:
http://www.telesport.nl/columnstopsp.......html?p=2,1
Op autosport.nl maken ze ook gehakt van deze column:
http://www.autosport.nl/actueel/news...68&rubriek=nat