Heb een leuke tijd gehad op Spa met de F1 testen, hoewel ik het niet zo leuk had gevonden als ik ervoor had moeten betalen.

Gewoon belachelijk dat de toegang beperkt werd op het circuit. Tijdens de FIA GT testdag was alles overal bereikbaar. Die wagens zijn niet gevaarlijk genoeg misschien?
Ik was verbaasd over de grote opkomst, vooral op woensdag, hoewel er toen bijzonder weinig gereden werd, vooral in de namiddag. Misschien dat daardoor de aantallen vandaag wat minder waren!
De gekende dikkenekkerij uit de F1 vierde weer hoogtij. Security met honden, patrouilles van de flikken, zelden gezien

En toch is Bernie zijn imperium niet waterdicht, alleszins niet bij de testen

De arrogantie van de meeste teams kent geen grenzen, een kleine blik op de garages vanaf de paddock was al genoeg om de deuren te sluiten. We zouden zo eens moeten zien dat ze banden aan het wassen zijn! idioten

De jongere lichting van rijders valt gelukkig mee en doen nog hun best voor de fans, wat van een hoop andere rijders niet kan gezegd worden. Mij is voor de zoveelste keer duidelijk geworden dat de F1 zijn fans als stront behandelt, er kan gewoon niks extra vanaf. Ze vergeten duidelijk wie de sport mee groot maakt, wie hun merchandise koopt etc...
Al bij al een zeer goedkope en langdurende F1 ervaring rijker

Ik heb echter een vermoeden dat we de F1 niet gauw terug zien voor testen op Spa...