View Single Post
Old 11-07-2007, 22:59
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Leuke dag gehad en mijn geduld werd beloond vooral rond 15u toen er maar liefst 9 ( negen ) auto ' tegelijk op de baan waren met als grootste spetakel de Spyker met een Sutil aan het stuur die het als enige durfde volgas op het natte wegdek naar boven te rijden op de Raidillon .
Wat een lef heeft deze gozer in de regen .
Je hebt er natuurlijk altijd die dan ook nooit tevreden zijn met wat ze vandaag gezien hebben maar ja als er dan een druppel uit de lucht valt zijn ook aan het klagen en dan bolt men ( om 14u ) het af .
Nogmaals F1 op testdays is geduld hebben .
En voor € 20 euro vond ik dit meer dan waard bovendien ben ik zonder wachten met de aankoop van onze tickets vlot binnen geraakt , voor de genodigden die gratis of goedkoop binnenkwamen was de voormiddag al om zeep door het lange wachten .
Het enige woordje van kritiek is dat er soms fotografen op de meest onmogelijke momenten voor je komen staan met hun kolosale toestellen en die je dan bekijken in de zin van wil jij eens aan de kant gaan want mijn foto's zijn het belangrijkste .
Ik heb niets tegen deze mensen maar dient er ook rekening worden gehouden met gewone burgers die komen kijken

Mvg