Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Ik zie op deze foto zoveel volk staan op Raidillon als met een een gemiddelde Belcar race...
Dus kan je wel stellen dat er veel volk op afgekomen is...
|
Als de Belcar je graadmeter is op Spa dan zijn er niet meer dan 3.000 man geweest

Op de foto's uit de busstop en van die Radillion staat wel wat volk, maar niet rijendik. Daarnaast laat men geen volk toe op 75% van het circuit, dan is er al gauw wat volk in de Busstop of langs de Radillion, voor de rest valt er niet veel te kijken op dat stuk.
Van iemand die vandaag terplekke is geweest hoor ik weer van die klantvriendelijke verhalen over mannen met honden en talloze bouwhekken. Alhoewel e.e.a. creatief te omzeilen was, daar vraagt men dan ook om. Die afdekschermen in de pits zijn de arrogantie ten top, totaal geen respect voor de fans.
O ja, 75% van het circuit is vanwege duistere redenen afgesloten, te gevaarlijk? Ik kan werkelijk geen zinnige redenen bedenken. Echter de bouwwerf voor de nieuwe tribune was gewoon open en niet afgeschermd voor publiek. Het volk liep vrolijk onder de kraan door met de zwaaiende beton-elementen. Zoiets kan alleen in Spa