Quote:
Yes, Kimi is back!
Hij staat nu weer mooi 3de in het kampioenschap met 6 punten verschil op Alonso. Met nog 8 races te gaan kan het dus nog alle richtingen uit.
|
inderdaad, Kimi doet wat hij moet doen. Had dit senario wel verwacht, eeste helft van het seizoen wat aanmodderen (naar zijn normen dan....) en er dan door komen. Hopelijk is het niet te laat.
Quote:
En ja, Hamilton...het was een beetje wachten op z'n eerste fout zeker? Maar daarom stelt ie me wel nog niet teleur, de man blijft topklasse.
|
er zaten er waarschijnlijk velen op te wachten maar hij rijdt wel een zeer verstandige race. Direct na zijn eerste pitstop gezien dat hij niet voor de overwinning kon meespelen en dan maar pacen en het bakske sparen voor de volgende race
Quote:
Kubica reed opnieuw een héél sterke race. Rondenlang hield hij Massa achter zich en liet zich niet onder druk zetten. Knappe prestatie van de Pool!
|
volgens mij heeft die in Canada het licht gezien
Quote:
Wat een rampzalig weekend voor Toyota trouwens...
|
het was anders nog wel eens leuk om de Trulli-trein te zien passeren....
Ik vond het een beetje raar dat Alonso in het begin Kimi niet onder druk heeft gezet. Volgens mij kon hij wel sneller maar keek hij de kat uit de boom. Het is ook niet gemakkelijk om "onder de vleugel" te racen in Silverstone. Goeie zet toch wel van Mclaren om eerst een korte pitstop te maken want hierdoor mocht Kimi geen enkele fout maken of het was gebeurd. Een gokje waard dacht ik. Hij wint dan wel niet maar eindigt wel voor Hamilton, toch ook niet onbelangrijk.