View Single Post
Old 07-07-2007, 15:36
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by M_K View Post
Ik volg je redenering volledig, maar als ik een offerte de laan uitstuur met dt-fouten, dan ligt mijn C4 de volgende ochtend in mijn vakje. Dit soort van taal-nonchalance is overigens een nationaal probleem, van het eerste leerjaar tot universiteit. Stel je voor dat je morgen pakweg een Turbo koopt, en het staat vol vauten? Dan pas je toch de volgende keer?

Het gaat niet zozeer over mierenneuken, maar eerder om andere mensen iets proberen bij te brengen.
een offerte opmaken is toch nog iets heel anders dan een simpel berichtje op een forum he

nu ja, kwa spelling, flagrante fouten zouden inderdaad niet mogen, maar ik zal mij eerder storen aan een foute boodschap, dan een fout geschreven boodschap.
kwa taalgebruik... het is een beetje zoals borsten: liever natuurlijk dan kunstmatige. en laat ik nu net het AN een kunstmatige taal vinden

nu, als frequent forumer, wil ik er wel op wijzen dat élk forum deze discussie in één of andere vorm voert. of het nu een nederlandstalig forum, een engelstalig, of een chinees forum is, niet iedereen typt vlekkeloos.
en soms is het ook wat moeilijk om te onthouden als je in het ene venster een forum waar de sms-stijl de norm is, hebt, en in het andere een forum waar het groene boekje heilig is

Last edited by marcel; 07-07-2007 at 15:40.
Reply With Quote