View Single Post
Old 16-06-2007, 22:08
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Guido View Post
ivm de endplates. Ik kan het op de foto's niet zo goed inschatten, maar heb toch de indruk dat ze niet helemaal aan de buitenkant van de "vierkantjes" staan. De onderzijde van de endplates zou zelfs niet tegen de body mogen aanstaan. (zie foto)

Tenzij dat ze niet bij alle Audi's hetzelfde staan, want dan heb ik niks gezegd.
Jouw foto is wel een andere Audi. De referentiefoto aan het begin van de thread is de Audi die ik aan het bouwen ben, en daar zie je 2 dingen op:

1) Ondanks het feit dat je de rechthoekige balkjes in een schuine hoek ziet, kijk je recht op de wingend plates. Dat bewijst dat ze zeker niet evenwijdig staan met de rest van de wagen.

2) De wingend plates lopen zeker door tot naast de body, waar ze eraan bevestigd zitten. Een andere constructie dan die op jouw foto dus.

In werkelijkheid zit die wing-end plate bovenaan wel evenwijdig aan de rest van de spoiler, maar wordt hij achteraan meteen gebogen zodat hij naar binnen wijst, terwijl hij vooraan gewoon vlak blijft. Zie foto.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	audi.jpg
Views:	153
Size:	124.1 KB
ID:	6610  

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 16-06-2007 at 22:18.
Reply With Quote