Wederom een eervolle vermelding voor Paul Stoffer van Racexpress.nl
Quote:
Niemand kon nog in de buurt komen van Bourdais waardoor hij zijn honderste zege behaalde. Wilson eindigde op een aanzienlijke afstand op de tweede plaats. Ook Doornbos wist zijn positie te behouden, waardoor hij zijn derde podiumplaats haalde.
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=7257
|
Nu weet ik niet welke kwaliteiten men verwacht bij racexpress.nl voor een nieuwsposter, maar persbabbels correct vertalen lijkt me toch wel het minste  Een site verder, die e.e.a. wel goed heeft begrepen
Is er werkelijk nergens een internet-waakhond waar ik een aanklacht kan indienen tegen foutieve infirmatie op het net?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 11-06-2007 at 23:10.
|