Vanmorgen heb ik milliput aangebracht waar nodig. De motorkap, deur -en kofferklink en zijpinkers.
Om de bad-look te maken heb ik eerst, net onder de motorkap, een zaagsnede gemaakt door de lichtunits. Ik heb deze helemaal doorgezaagd. Daarna heb ik hier een styrene plaatje van 0.5 mm in gelijmd, zo had ik een mooie basis om de milliput op aan te brengen. Nog een voordeel hiervan was, dat het zeker recht zou zijn.
Dit zag er vanmorgen dus zo uit:
Dit eenmaal droog en lekker uitgehard, ben ik aan het schuurwerk begonnen. En na een uurtje of 2 schuren ziet hij er nu zo uit:

De carrosserie zit nog vol schuurstof, het zijn dus geen krassen wat je ziet op de foto's.
Rechts zie je ook dat de bad-look gebarsten is. Dit kwam door hij bijvijlen van de schuine zijde. Ik was bijna klaar, en toen brak de milliput. Dit heb ik er gewoon opnieuw aangelijmd en de 'scheur' weggewerkt met plamuur. Dat ga ik morgen terug schuren.
Verder zijn ook de deuren, bumpers, zijpinkes en het kofferdeksel geschuurd en het ziet er allemaal best goed uit vind ik!
...