View Single Post
  #5  
Old 17-04-2002, 17:01
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
bwa eerst zien, dan geloven dat SOF2 een 2 GHZ PC en 128 MB GPU helemaal gaat opconsumeren zene ... Tests hebben al vaak aangetoond dat het verschil tussen een GPU met 64 MEG ram of 128 meg ram nihil is ... Bovendien zou 1 map dan al 128 MB aan textures moeten bevatten .... allemaal mooi en wel, maar een gemiddelde van 20 maps in een game zou dan al 2,5 Gigabyte aan leveldata bevatten ... dan hebben we nog niet gesproken over netcode, soundfiles, ... maw uw SOF2 map op uw HD wordt groter dan 3 gieg ?!? da voor een spelleke ... are u nuts

Bovendien hangt het succes van multiplayer grotendeels af van de hoeveelheid maps die ervoor bestaan zo heb ik als fervent UT multiplayer meer dan 200 UT-maps. Hetzelfde doen in SOF met de monster-textures zou resulteren in (laat ons 50MB per map nemen ...) 10 Gigabyte ...

Geloof mij dat SOF2 met nen geforce 2 ultra (of geforce 3), nen 1 gieg CPU, en 512 Ram perfect speelbaar zal zijn zelfs op hoge resoluties. Hogere systeemeisen zou het spel al op voorhand de das omdoen, omdat een multiplayer-community niet kan bestaan als slecht 40% van de gamers het spel deftig kan spelen ...

het is trouwens UT2003 dat eind Juni uitkomt. Er bestaat ook Unreal 2, maar dat is pas voor 2003 gescheduled.

airco
__________________
Reply With Quote