Quote:
Originally Posted by guntha
@Mark
Ik weet niet hoe het zit met teksten hier plaatsen. Ik zou de paddockers graag mijn Eindwerk laten zien maaar moet ik dit hier posten als een gewone post? Is er ergens een soort copyright want het is voor een groot deel allemaal zelf geschreven en zou niet graag hebben dat mensen dat zomaar kopieren en plakken in hun eigen werken.
|
Copyright? Zolang je niet bent aangesloten bij een organisatie zoals Sofam (of iets vergelijkbaars) heb je geen recht vergoedingen m.b.t. copyright. Als je niet wilt dat mensen een "knip & plak actie" uitvoeren op je werk moet je het niet online zetten. Dat zou zeer jammer zijn want daarmee kom je je toezeggingen in deze thread niet na. Heel wat mensen hebben je geholpen, wel zo fair om de rest dan te laten zien wat je gemaakt hebt voor school.
Wat betreft copyright? In de afgelopen weken weleens je blog bezocht...........om het heel voorzichtig te stellen. Het rammelde aan alle kanten m.b.t. copyright schendingen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|