View Single Post
  #12  
Old 08-04-2007, 10:45
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
Ja, chapeau voor Alonso, niks daarvan. Je wordt pas een échte kampioen als je in verschillende teams races kan winnen en voor het kampioenschap kan meedingen. Grote meneer die het verdient om in één adem genoemd te worden met andere grootheden.

On other news:
wat binnenkort met de nummer één status binnen Ferrari ? je moet natuurlijk een paar races afwachten, maar het pleit wordt momenteel volledig beslecht in Raikkonens voordeel; hij haalt de punten naar binnen en de podiumplaatsen. Massa kon niks doen in Melbourne, maar de 'reject of the race' is Felipe toch wel. Todt kijkt misschien nog wat door een gekleurde Nicholas Todt-bril wat Massa betreft, maar de kerel blijft na ettelijke leerseizoenen nog altijd op belangrijke momenten dwaze fouten maken. Het is nu of nooit, Felipe.

Ik heb genoten van het duel Hamilton-Massa, en eerlijk gezegd ontgoochelde het me niet zo toen Massa de grindbak opzocht. Hamilton heeft gewoon alles in zich; jong, sympathiek, ultrasnel, verdomd sluw en slim. Ik heb in de dertien jaar dat ik F1 ondertussen volg nog nooit zo'n rookie indrukwekkend zien opkomen, ook Villeneuve niet. Heb je dat gehoord na de race op de team radio ? 'Next time I'm gonna get me a win, in a couple of races I'll win'. You bet !! En ik supporter.
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote