Na een halve namiddag liggen vloeken en

met die zijruitjes zijn er ook dingen die iets vlotter gingen.
De achterruit moest alleen wat worden bijgestipt aan de binnenkant en kon daarna geplaatst worden. Voorzichtig wou ik ze op haar plaats klikken maar het bovenste lipje werkte niet mee. Niks forceren dacht ik en verwijderde dat bovenste lipje. Als ze er niet wil inklikken dan lijmen we ze maar op haar plaats. Omdat de achterruit aan de bovenkant slecht aansloot heb ik ze met een zelfgemaakt lipje aan de binnenzijde aan het dak vastgelijmd en zit ze nu mooi op haar plaats. (foto1) OEF
De voorruit met de zijruiten moet aan de binnenkant worden bijgeverfd omdat het gespoten gedeelte hier en daar wat doorschijnt. Bij een dry-fit kwam ik tot de conclusie dat ze ook niet al te best past en heb ik ze maar opzij gelegd tot morgen of zo.
Dan ben ik maar begonnen aan de achterlichten, ik heb ze van een eerste laagje clear-red en clear-orange voorzien. De achtergrond van de achterlichten moest normaal met chrome-silver worden geverfd, maar ik heb ze bekeed met BMF, wat toch een beter effect geeft. (foto2)
De zwarte vlekken die je in de voorgaande reeks foto's ziet, zijn intussen al verwijderd.
Tot zover deze update van dit behekste model