eens met Bramzel. Spyker haalt z'n gelijk ongetwijfeld niet, maar ergens klopt het niet; door gewoon een chassis over te kopen/te kopiëren haal je makkelijker je achterstand in.
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar heeft Aguri Suzuki ook niet vorig jaar die Arrowsbolides gekocht om zich zo alsnog voor 2006 in te schrijven ? Als de wagen niet competitief meer is, mag het dus wel ? Ik vind het best verwarrend allemaal. Torro Rosso glipt door de mazen van het net door het chassis te 'kopen' van een 'bedrijf' dat levert aan Red Bull en Torro Rosso. En Super Aguri doet hetzelfde met het Honda-chassis ? Dus op dezelfde manier wordt dat chassis gekocht van een 'bedrijf' dat in principe los staat van HondaF1Racing ?
Uiteindelijk heeft Spyker vorig seizoen moeite proberen steken in een doorontwikkeling van het MF1-chassis dan. Daar steek je hopen werk en hopen geld in. Mocht Spyker even snel zijn als Super Aguri, zouden zij toch ergens meer voldoening krijgen dan de Aguri's uit hun resultaat. Ergens vind ik het resultaat van Sato en Davidson dan ook wat 'besmeurd' omdat het nogal 'makkelijk' lijkt. (wat niets wegneemt dat het team professioneel ongelooflijk is gegroeid tgov vorig jaar. Ik herinner me nog het hoongelach dat ik en anderen ten berde brachten)
FIA pakt het weer helemaal verkeerd aan.