View Single Post
Old 14-03-2007, 19:44
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Philken View Post
amaai, daarjuist alles zitten lezen.... blijkbaar zijn er een paar die bij hun helm opzetten, hun gezond verstand aan de kant leggen(tiens kwist nie dat de polies ook kwam naar de erandagen )
ik respecteer altijd de gele vlag,ik zet zelf mijn dubbele pinkers aan(of hoe zeg je dat in het ABN? )

@Andy, best een blad geven aan iedereen met de betekenis van de vlaggen als ze hun afstand van verhaal komen tekenen

ik heb slechts een kwartiertje kunnen rijden(versnellingsbak naar de knoppen) maar ik was tevreden dat ik me eventjes kon ontspannen

aan iemand geef ik nog een goede raad: ga eerst zelf op't circuit zoals die pietzakken zoals wij vooraleer je (terechte of onterechte) kritiek spuit, ik rij al 19 jaar op baan(80000km)& 5 jaar op circuit en ik verbaas me er nog altijd van dat ik nog véél bijleer dus 17 jaar : nog minstens 20 jaar je posts laten nalezen door mama en ik nodig je hierbij uit om naast mij te komen zitten op een volgende erandag(wel papier met toestemming meebrengen , ondertekend door papa & mama
@Philken:
80.000km op 19j tijd, das ook nie echt veel he
en dat bij jou komen zitten, is dat in de pits of in de piste

Hopelijk is je racerke snel gemaakt en kun je weer genieten van je Eran-rondjes !!!

Even mijn mening ivm het ongeval wat gebeurd is: Als inrichter kun je zoveel eisen stellen aan de deelnemers als je wilt, eenmaal ze vertrekken nemen ze nog altijd zelf de beslissing of ze de regels opvolgen of niet, en daar sta je als inrichter zo goed als machteloos tegen helaas ... Zonder dan nog te spreken over samenlopende omstandigheden die ook niet altijd goed uitkomen ...
Reply With Quote