amaai, daarjuist alles zitten lezen.... blijkbaar zijn er een paar die bij hun helm opzetten, hun gezond verstand aan de kant leggen(tiens kwist nie dat de polies ook kwam naar de erandagen

)
ik respecteer altijd de gele vlag,ik zet zelf mijn dubbele pinkers aan(of hoe zeg je dat in het ABN?

)
@Andy, best een blad geven aan iedereen met de betekenis van de vlaggen als ze hun afstand van verhaal komen tekenen
ik heb slechts een kwartiertje kunnen rijden(versnellingsbak naar de knoppen) maar ik was tevreden dat ik me eventjes kon ontspannen
aan iemand geef ik nog een goede raad: ga eerst zelf op't circuit zoals die pietzakken zoals wij vooraleer je (terechte of onterechte) kritiek spuit, ik rij al 19 jaar op baan(80000km)& 5 jaar op circuit en ik verbaas me er nog altijd van dat ik nog véél bijleer

dus 17 jaar : nog minstens 20 jaar je posts laten nalezen door mama en ik nodig je hierbij uit om naast mij te komen zitten op een volgende erandag(wel papier met toestemming meebrengen , ondertekend door papa & mama