Wat een fantastisch dagje! Vandaag m'n persoonlijk ronderecord weer wat scherper gezet op 1'58 en zo'n 3 bijrijders een big smile bezorgd. De Michilin Pilot Cups waren gewoon formidabel bij dit weer. Er werd vrij professioneel gereden en met het nodige respect, velen gingen met de pinker aan de kant. Mooi. Bijna 3 uur zaten we met 55 auto's op de baan en ik ondervond vrij weinig hinder van het verkeer.
De Megane met crash in de Bianchi staat binnenkant na de bocht, dus niet op de ideale lijn. Er word wel duidelijk gevlagd wanneer ik er de eerste keer voorbij kom. Dan ga je de volgende gewoon van het gas want je verwacht al duidelijk dat de volgende ronde de takelwagen er zal staan.
Ook als je na een stop terug je eerste ronde op circuit gaat doe eerst een verkenningsrondje om de obstakels die er al of niet zijn te zien en kijk goed naar de vlaggeposten.
Kunnen we gewoon rustig rijden onder een gele vlag situatie, je kan toch best 30 rondjes doen op een uur dus één meer of minder is niet zo belangrijk.
Ik hoop dat we die discipline kunnen opbrengen ipv dat de baan elke keer dicht gaat als er iemand moet getakeld worden.
Skylimit bedankt en ook alle hun medewerkers die dit in Belgie zeldzame dagje weer mogelijk hebben gemaakt. En autoliefhebbers waren er zeker vandaag, BMW's, Porsches, Scoobies, EVO's, Ariel Atom's, Skylines, etc., etc.
Morgen weer!
MDRIFTPOWER M3
PS. En ja wie ben ik om hier te prediken... ieder z'n eigen risicomanagement, ben ook met een std Subaru GTT en Z3M begonnen allen zonder rolkooi want straatauto, nu wat meer veiligheid (auto en kledij) in de M3 die ik in 1999 helemaal niet kon betalen. Dat heeft me echter niet belet in die 8 jaar een betere amateur trackdayfreak te worden. Btw er was vandaag enkel auto(blik)schade.
Last edited by Trackfun; 11-03-2007 at 23:25.
|