Quote:
Originally Posted by guntha
De eranracingday's dienen dan misschien wel om de mensen dichter bij de autosport te brengen maar ik vind dat daar de veiligheid niet mag onder leiden. Zoals ik al eerder zei kan het niet dat de persoon die de clio bestuurde daar zat zonder enige bescherming. Een helm alleen beschermt je niet genoeg. Als je echt wil racen op circuit moet je maar beginnen met aangepaste kledij te kopen, en met een auto die aan de reglementen voldoet en niet eentje die je zelf oplapt.
|
Wat je gezien hebt was geen race maar een trackday!
Auto's aan de reglementen voldoen? Is het u mischien opgevallen dat het merendeel van de wagens die rijden straatauto's zijn?
Quote:
Originally Posted by guntha
Dan nog eens iets over de codes op het circuit. Als ze mensen laten rijden moeten deze op zijn minst de racecodes kennen en hoe ze moeten handelen als er voor hun een ongeluk gebeurt.
|
Deze worden aangeleerd alvorens je het circuit opmag, je moet een circuit experience cursus volgen bij ERAN/Skylimit events.
Gelieve geen dingen nodeloos af te breken waar je in de absoluut niks van kent. Aan zulke posts heb ik (en nog wel anderen) een grondige hekel. Niet dat je je gedacht niet mag zeggen

, daar dient het forum voor, maar weet eerst waarover je een gedacht vormt...
Voor meer info over de Skylimit trackdays:
http://www.skylimitevents.be/Page_Ge...sp?DocID=10064