Helpdesk Wanted !
Aangezien jullie tocjh allemaal pro's zijn moet dit voor jullie een lachertje zijn:
1-Vorige week ben ik door een of andere stomme zet ( van mezelf, ja ik weet het ....) mijn videokaart kwijt gespeeld. Na heel wat zoeken ben ik er toch al in geslaagd de software terug te installeren zodat de pc nu de geluidskaart terug heeft gevonden. Maar nu heb ik wel een geluidskaart, alleen komt er geen geluid uit mijn boxen en da's ook niks.
BTW:
De geluidskaart is SB PCI 128mixer, voorgeïnstalleerd.Ik heb geen CD-rom, maar wel een file met installatiesetup.
Als ik geluidsfragmenten afspeel en dan op het speaker-ikoontje klik, zie ik nu op de menubalk van de geluidskaart wel dat er signaal wordt ontvangen. Alleen gaat er niks naar mijn boxen.
Wie heeft de oplossing ?
2-Ik probeer onder mijn posts een sig te brouwen. Dankzij de nuttige steun van jullie ben ik al zover dat ik een model heb. Alleen, hoe krijg ik dat ding in godsnaam onder mijn posts.
Ik heb wel ergens bij pandora een website staan (ik ken de url, maar gebruik hem niet). Moet ik dan eerst deze activeren (hoe doe ik dat dan weer?) of kan ik ook op een andere manier een sig maken.
Airco zou me hierbij eens bij helpen, maar die is blijkbaar nog in vakantiestemming. Dus wie kent daar ook nog iets van.
Ofwel geef je hier wat info, ofwel stuur je me maar een mailtje.
Allemaal alvast bedankt.
|