View Single Post
Old 09-04-2002, 17:46
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Wat ALDI PC betreft. Ik heb geen klagen. Bij mij draait nog steeds de versie 2000 van ALDI. OK het is niet de rapste van allemaal meer, maar hij doet het nog steeds.

Win 98 2°ed, Office 2000 en meer moet da nie zijn.Games speel ik zowiezo weinig of niet.

Ik heb wel intussen een CD-R (ook van ALDI trouwens) en extra hard-disk gestoken van 60GB, 7200 rpm. De originele disk kreeg kuren (fouten op C-partitie). Maar dat kan je overal tegenkomen. Nu met de nieuwe schijf draait mijn bakje weer als voorheen.

Wat ik wel nog wil doen is geheugen upgraden naar 256, maar de kosten van geheugen liggen me nu te hoog.

Ook wat service betreft geen klagen. Bij de PC wordt een boekje geleverd met daarin een call-center ergens in Gent. Bellen, probleem voorleggen en ze weten wat ze moeten doen. Kost je enkel een 070 telefoontje.

Als je geen "freak" bent en waar voor je geld wil, zie ik geen bezwaren tegen ALDI-PC's. Natuurlijk, het zijn ook geen supermachines, maar prijs-kwaliteit best OK !
(rijden jullie allemaal met Porsche, Ferrari, BMW of Mercedes?? Wel dan,. mijn Fordje rijdt ook, alleen nie zo snel als die andere...)
Reply With Quote